aangekomen - Reisverslag uit Heerde, Nederland van renger Brink - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Heerde, Nederland van renger Brink - WaarBenJij.nu

aangekomen

Door: renger van den brink

Blijf op de hoogte en volg renger

01 Februari 2015 | Nederland, Heerde

Vanmorgen om 8 uur Indiase tijd aangekomen op het vliegveld van Chennai. Prima reis gehad, eigenlijk twee want we hadden een overstap in Dubai met een rusttijd van ruim 2 uur.
Vervolgens de afwikkelingen op het vliegveld voordat je je spullen hebt en alles hebt ingevuld waarvan de autoriteiten menen dat ze dat van je moeten weten. Je merkt dat je wat verder van huis zit, want de Ebola-check(koorts meten en een formulier) zit in alle handelingen voordat mensen "binnenkomen".
Op de luchthaven Dubai hebben we onze ogen uitgekeken. Wat een onvoorstelbare luxe, maar verder erg efficient. Ook de beide vliegtuigen(Airbussen) waren zeer lux uitgerust met op iedere stoel een computer/video, waarmee het llatste nieuws kan worden gelezen tot het afspelen van de meest populaire films en spelen.
We werden van het vliegveld afgehaald door mensen van Jeugd met een opdracht. onze 3 dames slapen daar en ik ben gedetacheerd bij een particulier(buurman van de basisleider) IK heb een mooie kameren en denk dat ik me hier de komde dagen wel zal redden. Het is dichtbij de basis waar ik ook zal eten.
Zo, nu eerst douchen en dan wat rusten.
Groet, ook van de anderen, vanuit nu echt India

Renger

  • 01 Februari 2015 - 09:11

    Catharina:

    Hoi Renger ik wens jullie een gezegende tijd daar en dat jullie veel kunnen doen en betekenen
    Godszegen in alles Groetjes Catharina

  • 01 Februari 2015 - 10:23

    Bert:

    Hallo Renger,

    Goed om je verslag te lezen en fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Heel veel succes in India en dat je de dingen mag doen die graag wilt doen. Gods zegen over je werk. Groet Bert

  • 01 Februari 2015 - 11:55

    Leunie En Piet:

    zo broer, dat is vlot. wat is de wereld dan klein.
    nu eerst rust alvorens aan de slag te gaan.
    stukje tijd om de hulp te vragen die van boven is.
    want het advies blijft: denk aleer je doende bent, en doende denk dan nog.
    voor jou mag gelden: bid aleer je doende bent, en doende, bid dan nog.
    op die manier zal deze tijd gezegend en tot zegen zijn.
    shalom!!!

  • 01 Februari 2015 - 14:10

    Gerard:

    Hoi Renger,
    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad!
    Gods zegen in alles!

  • 01 Februari 2015 - 15:22

    Dianne .Maas:

    Hallo Renger,

    Hardstikke leuk m even wat te lezen/ horen .
    Mijn fysotherapeut hopt ook naar India te gaan.
    Ik vond het zelf altijd een beetje ver en eng!!!
    Waar is het tegenwoordig nog eng
    Alleenn het vliegen alleeën is al heel wat.Hopelijk krijg ik
    nog veel enthousiaste verhalen/ foto's.

    Groetjes,Dianne

  • 01 Februari 2015 - 17:15

    Rie Thierig:

    Fijn dat je goed aangekomen bent Renger. Nico en ik hopen dat je veel goed werk daar kunt gaan doen. We bidden voor je. En we hopen dat je ook zult genieten van de totaal verschillende cultuur die je daar tegenkomt. Heel veel succes en lieve groeten.

  • 01 Februari 2015 - 17:30

    Klaas Pul:

    Hoi Renger,

    Tof man dat je er al bent en een goede reis gehad hebt. Tja sommige luchthavens zijn heel bijzonder. Daar is Schiphol niets bij. Heel veel zegen op je werk en doe de anderen ook de groeten van mij.
    Groeten, Klaas

  • 01 Februari 2015 - 19:25

    Cora Larson:

    Fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn. Een heel goede tijd gewenst. Hart groeten ook aan Corrie. Hart groeten.

  • 02 Februari 2015 - 18:46

    Hendrik:

    Hoi renger

    Mijn ouders wensen je een fijne tijd. Ik ook by the way. Moge de levende God je bijstaan in alles wat je onderneemt in zijn naam.



    Groeten en veel zegen

    Hendrik ijzerman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerde

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Februari 2015

Varanasi , Haldwani, Gageshwar

12 Februari 2015

Dharmapuri

07 Februari 2015

eerste week

07 Februari 2015

eerste week

07 Februari 2015

eerste week
renger

Ik ben gepensioneerd sinds 2005 en werkte voordien, aanvankelijk als bouwkundige, later als Milieu- en Veiligheidsdeskundige. Vanuit mijn christelijk geloof voel ik me al jaren sterk betrokken bij zending. Deelname aan projecten in Namibië en Zuid Afrika hebben die drive alleen maar versterkt. Nu de mogelijkheid zich voordeed om, samen met een team van Jeugd met een Opdracht, me ook in India te oriënteren en daar tevens de handen voor uit de mouwen te steken, was dat een gebedsverhoring. Ook het feit dat we hier in Holland voor de nodige financiën en vervolgens daar in een dorpje in het district Almora(Himalaya) ons daadwerkelijk kunnen inzetten voor een repartie van een kerkje, maakt de reis alleen maar waardevoller. De reis is van 31 januari tot 25 februari 2015. Belangrijk doel voor ons is om voor ons vertrek het bedrag voor de reparatie van het kerkje, ca. 10.000 euro, bereikt te hebben.

Actief sinds 08 Dec. 2014
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 4600

Voorgaande reizen:

08 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: